2024 Please be nice
SMAP XV: Closure Read it now at Tapas
SMAP 15th Anniversary A look back of my proudest work
Chronicle: Earth Union is back !!
Celoteh 'O first episode

PUKAU 02

     Hari nie aku nk sambung psl isu pukau yg. aku ckp tue. Hari tue aku dh ckp psl definisi, cara, dan syarat2 pukau. skarang nie aku nk bgtau cara nk atasi masalah pukau nie. Ada dua cara satu klau kte x kne lg, dgn membaca ayat yg terdpt dlm al-quran, tp jgn main bce je. salah satu ayat dlm surah yaasin. Ayat 9 surah yaasin. tp menurut kata2 ustaz ue, klau bce ayat nie hanya bleh halang pukau sisi depan dan belakang je.Klau nk halang dr kiri dan kanan, korang kne bce satu ayat dlm surah yaasin tp sori to say aku x ingat ayat apa. jd korang kne cari sendiri. walaupun dh bce dua2 ayat tue korang masih bleh kne dr atas dan bawah tp tue jarang2 r.( selalu yg kne dr atas nie taik cicak and taik burung je.). Tp ada stu cara lg, ada stu bendayg. bleh halang sume benda nie iaitu x lain x bukan limau kasturi!!!! (bukan limau nipis, tue bomoh tipu yg pakai). klau korang dh kne atau x nak kne korang bwk je apa sahaja yg ada elemen limau kasturi pakai minyak wangi bau limau kasturi ke,  minum air limau kasturi ke, makan laksa ke, asal korang terkena je ngan limau kasturi tue, ilmu pukau trus hilang effectnya.

     Tp aku nk ingat kt korang yg pukau nie bukan utk benda jahat je, sbb pukau byk digunakan dlm ilmu perubatan cm nk melupakan memori pedih supaya korang lupa cuma org berhati gelap yg. ske wat cmtu. ok, dh habis dh pukau nie. Lain kali aku citer psl benda2 mistik nie. jgn biarkan hidup anda diselubungi mistik (x ciplak, x ciplak)

Comments

Popular posts from this blog