2024 Please be nice
SMAP XV: Closure Read it now at Tapas
SMAP 15th Anniversary A look back of my proudest work
Chronicle: Earth Union is back !!
Celoteh 'O first episode

REPEKAN LAGI DAN LAGI

ANTARA MALAYSIA DAN AKPK

    Hari nie aku nk ckp psl malaysia dan akpk (mende akpk tue?) adakah aku kaki pencuri kasut? haha, bukan. apa r akpk pun x tau. tue r aku suruh gi plkn lari. mende aku mengarut nie? aku alumni plkn kem lagenda gunung ledang asahan. hai tuan? pekaba? charlie menang x kump.2?.ok, ok, dh.


    aku nk ckp psl agensi kewangan dan pengurusan kredit.agensi nie membantu org. yg mempunyai masalah hutang atau kredit yg. bukan je mengililingi pinggang tp juga dari hujung rambut sampai hujung kaki(termasuk hutang kad kredit, hutang along, hutang kedai mamak, hutang courts, dan memacam lg.). mse aku kt kem dlu aku dpt kompeni charlie. ketua platun tue. teringat danial ketua kompeni. dh gemuk blek ke? raja apa citer? eh, jap apa aku ckp nie? mse aku kt plkn dlu aku didedahkan tentang akpk nie? dunia kewangan yg. penuh perangkap cm kt piramid gaza tue.gaza plak, giza ler, piza ..mmm.. sedap gler!!! aku ingat lg dia ckp. psl kemahuan dan keperluan . pastu kitorang kne tulis bajet bulanan. aku punya sebulan dlm. rm 20 je klau belanja komik aku x overbajet hehe. nie lambang die aku jumpa kt internet.
                               lambang akpk.

so apa kaitan antara akpk ngan malaysia nie? adakah tentang pertambahan pencuri kasut di malaysia ( akpk yg. merujuk pd aku kaki pencuri kasut). bukan ler, tentu korang ada dgr. isu hutang malaysia yg. bakal melebihi keuntungan hasil dalam negeri tue kn? sampai ada teori yg. ckp malaysia akan muflis pd 2019. jgn!! aku x abis blajar lg tyme tue. cmne nk kawin? merepek lg!!jd, aku pun bg. r idea sket, apa kte malaysia mintak tolong akpk nie.ye r maybe diorang bleh tolong ke. xkn nk jd cm greece kot. ( bunyik cm breeze) haha!! walaupun x logik tp masuk akal apa.harap2 berkesan.




*kasut slalu kne curi mse kt smap ngan kem plkn.
*nk kontek kekwn plkn tp segan bebenor.

Comments

Popular posts from this blog