2024 Please be nice
SMAP XV: Closure Read it now at Tapas
SMAP 15th Anniversary A look back of my proudest work
Chronicle: Earth Union is back !!
Celoteh 'O first episode

JAN.. JIN... JUN.. JON..

Apa yg. aku nk ckp nie? main eja2 ke? xde  r. mesti korang ingat satu dialog dr. ahmad albab
          " ana jumpa itu jun.. yg. gelak HA!HA!HA!"
ha, tue r yg. aku nk ckp hari nie, jun or in right languange nye jin. lme x tulis benda mistik nie. maklum r xde benda baru yg. dibelajar.

 Aku x nk ckp byk. sbb x byk yg. aku blaja smlm. but klau korang nk tau jin nie ade tiga jenis.

   1. Jin yg. mempunyai kepak. cm setan yg. selalu korang tgk. dlm komik atau kartun tue. dia nie bleh terbang
       ke mne2 yg. dia nk.
   2. Jin yg. berbentuk anjing atau ular. jin cmni susah nk knal sbb nampak cm binatang yg. slalu kte tgk. ntah2
        korang panggil bomba ble nampak jin bentuk ular nie.
   3. Jin yg. berpindah randah atau bahasa intelek dia nomad. jenis nie yg. selalu kacau kte nie sbb. diorang nie
       cm virus, perlukah hos. jd, diorang masuk r bdn. manusia tue yg. korang kne ganggu. 

ok r, nie je aku nk ckp  kali nie . kn aku ckp x byk. ala2 benda mistik nie kne slow2. nanti bleh sesat.ok, nanti ckp lg.
 
    * lusa nk gi uniten.
    * hari nie last tgk. she-wolf- the last sentinal.

Comments

Popular posts from this blog