Justice League movie review
Joss Whedon Alleged Accusation Fiasco
31 Days of Malay Folklore; Special National Month Project
The Promise; What YOU should know
Fairy Tail finale review

SNEAK PREVIEW!! SEASON 4 IS COMING TO YOU!! part 2

HMM, semalam aku dh tunjuk psl kemunculan S.M.A.P. season 4 kn? Hari nie aku nk tunjuk psl karekter2 yg. bakal muncul S.M.A.P. season 4. TP, nie karekter utama je. Ada gak yg. lain bakal muncul.. so lets check it out!!!!


  IM 
Jgn. ingat karekter popular nie x muncul dlm S.M..A.P. season 4. hilang seri citer nie. Im masih ada cuma wajahnya dh direfreshkn coz peminat ckp boring tgk . muka mamat nie sme je dr. dlu. Jd, Im skarang nie merupakan seorang kartunis di Comikrew Studio dan tinggal sorang2 kt stu umah flat. Dia mengambil keputusan utk. menjauhkan diri drpd kekwn lme dia dan keluarga dia dgn. alasan nk focus bantu keluarga Eyza. Tp, dia x dpt lari dr diorang suma utk. selama-lamanya. jd, apa jd ble Im jumpa diorang blek dan persoalannya adakah Im masih bersama ngan Ida? tue sme korang kne bce klau nk tau. 

IDA
Klau Im ade Ida pun mesti ada gak. Ida pun wajahnya dh direfresh blek gak. Ida skarang keje sebagai setiausaha kt. N-Vek Corp. dibawah CEO dia Hikmal. dh. berpisah ngan Ken. Seperti Im, Ida pun menjauhkan diri drpd kekawan lme dia. Tempat tinggal Ida hanya ditunjukkan di sebuah Taman Perumahan tp x tau tinggal ngan spe. Jd, adakah Ida akan bersme kekwn. dia blek? dan adakah akan wujud hbng. istimewa antara majikan dan pekerja nie?




K' a.k.a. Idzwan
Ha, nie xleh tinggal. aku dh anggap dia nie cm hero dlm S.M.A.P. nie. jd, klau dia xde, x lengkap r.Utk. season nie, K' pun dh x tinggal ngan kekwn dia tp tinggal ngan ayah dia. dia skarang nie keje ngan ayah dia sebagai COO di Z.Z. Corp. Dia selalu buat reunion kt mne2 dgn. hrpn ada peluang utk. jumpa blek ngan Im. ada konflik ngan ayah dia yg. sering menekankan gaya hidup korporat yg. dia x ske.Selain tue, dia ade jugak ada mslh kt tempat kerja nya sbb. asyik tukar setiausaha. sume setiausaha dia lari ngan alasan yg. diorang x tahan ngan karenah K'. Jd, dpt x K' selesaikan mslh. dia dan jumpa blek ngan kekwn lme dia? 

BELLE
Peminat2 Belle mesti seronok sbb dia dh jd main karektr dlm S.M.A.P. season 4. Belle skarang nie keje kt Z.Z. Corp. , syarikat yg. sme ngan K' tp sbgi apa ? tu rahsia. Belle masih tinggal ngan adik dia Anne tp x byk. psl . Belle yg. diketengahkan.
Jd, klau nk tau lbeh lg.. tunggu S.M.A.P. season 4.





EYE.
Masih lg. sbgi. awek Haz. Eye skarang kt syarikat TV sebagai kameraman (or should it be woman?). Keluarga Eye didedahkan apabila Eye ditimpa kemalangan. Siapakah ahli keluarga tersebut? Apakah nasib Eye selepas ditimpa kemalangan?






   
Eyza
Ok, kali nie Eyza pun jd. main karekter? dia kini jd. adik angkat Im dan masih belajar kt UMSA. Ibunya sakit tenat di hospital menghidapi kanser. dlm. diam dia menyimpan perasaan terhadap Im tp Im cuma menganggap dia sebagai adik sahaja. Dia menyimpan stu rahsia yg. x diketahui Im. Apakah yg. dirahsiakannya dan adakah Im akan menerima cinta Eyza slps. kehilangan Ida?




FENDI 
Fendi kini dah bertunang ngan Ira dan menjadi pengurus kpd. Ira. Dia dh x tinggal kt. banglo Ainuddin lg. tp tinggal ngan  Miyo ngan Moi kt umah Ijat; salah seorang ahli band Miyo. Fendi menjalani hidup yg. bahagia dan sering kali ke sana sini utk. ikut Ira wat fesyen show.






HAZ
Haz kini masih lg. sebagai wartawan kt. Metro Kota. Kini berkwn. rapat ngan Musashi yg. merupakan seorang interpol. Tp persahabatannya hgan Musashi sedikit teruji apabila Eye ditimpa kemalangan. Apa pula reaksi Haz apabila bertemu ngan keluarga Eye?






  IMA
Ima skarang nie jd. vokalis kt band Miyo, tp, dia masih menuntut di UMSA.Ima tinggal dengan kakak sepupu dia yg. dipanggil Kak Ngah. Miyo dan Ima nyata mempunyai hbgn. istimewa. Namun, Ima lbeh mesra dgn. Ijat memandangkan Miyo sering sibuk di studio. adakah Ima akan beralih kpd. Ijat? Jika itu berlaku, mungkinkah Band Miyo akan berpecah?






IRA
Ira yg. kini merupakan tunang Fendi bekerja sebagai model dan sering terlibat dlm. fesyen show. namun, dia amat mengutamakan kwn2 nya.








  MIYO
Miyo kini menguruskan band dia dan tinggal bersme Ijat. Namun sesuatu tlh. berlaku pd. Ima dan mengundang persengketaannya dengan Ijat. Adakah band miliknya akan berpecah. Bagaimana pula nasib hbgn. Miyo dan Ima selepas itu?






 MOI
Moi kini seorang pelayan restoran kat Delta Cafe dan tinggal bersme2 Miyo ngan Fendi kt umah Ijat.Dia masih xde awek. Lbeh matang dan sering menegur Ijat yg. sering membwa Ima masuk ke dlm. umah. Adakah Moi akan menemui cintanya dalam season nie?






KAREKTER BARU

Dlm S.M.A.P. season nie, ada beberapa karekter bru yg. muncul. nie antara karekter baru tue.

    HIKMAL
Hikmal merupakan majikan Ida kt. N-Vek Corp. dan dh jatuh cinta kt Ida pd. kali pertama dia melihatnya. Wajahnya menyerupai Ken tetapi lbeh selamba dan kelam kabut. Adakah cintanya akan berbalas? dan adakah dia Ken?







 AZIE
Rakan sekerja Im di Comikrew Studio yg. turut menyimpan perasaan kt Im. Dia dianggap sebagai pesaing ketat oleh Eyza. Adakah dia yg. berjaya memenangi hati Im atau melepaskan kpd. Eyza yg. sudah mengenali Im lbeh lme?







 Jd, nie adalah antara karekter yg. akan muncul dlm. S.M.A.P. season 4. jd, nampaknya lbeh byk. konflik dalaman kali nie. so, nie je utk S.M.A.P. ,nanti aku kp lg. psl S.M.A.P. nie. chiaoo!!

*german kalah smlm. 
* jumpa  kwn lme smlm. 
 

Popular posts from this blog