2024 Please be nice
SMAP XV: Closure Read it now at Tapas
SMAP 15th Anniversary A look back of my proudest work
Chronicle: Earth Union is back !!
Celoteh 'O first episode

TRANSISI 2011

Pergh... lme siot aku x post kt blog nie.... ada mslh sket jd xleh nk post. Sedar2 je 2011... dan aku lak dh setahun lbeh tua. Anyway ble msuk taun bru kne ada perubahan bak kte Islam "Hari nie kne lbeh baik dr semalam," Jadi apa yg. lbeh baik utk. aku?

     Well, Utk taun nie, aku dh amik keputusan utk anta publish komik aku. Maybe aku dh lbeh yakin ngan kebolehan skarang nie. Tambahan plak, aku  dh bleh melukis ngan lbeh laju jd xde masalah r nk balance antara melukis ngan study.

     Anyway, utk 2011, Comikrew Studio mesti akan keluarkan komik gak. Jd memula adalah bulan Mac nie The Zuhalian : New Union cm yg aku gembar- gemburkan tue. Then, S.M.A.P. kembali lg utk stu lg season. (Season terakhir  harap2). Kd korang tunggu je r ye.

      Aku xleh lelme nie. Nk study. So, I'm back and Enjoy this year okey?
Chiao!!!!

Comments

Popular posts from this blog