2024 Please be nice
SMAP XV: Closure Read it now at Tapas
SMAP 15th Anniversary A look back of my proudest work
Chronicle: Earth Union is back !!
Celoteh 'O first episode

MIMPI

Hari nie aku nk citer psl mimpi, bukan mimpi lagu Danial Malaysian Idol tue. dan for sure bukan mimpi basah yg budak laki dpt tue.( klau korang x buat manual r.) ok, ok, kuar topik pulak. aku nk ckp psl mimpi yg korang biasa dpt ble tido. aku ada info yg. boleh tolong korang tafsir mimpi yg korang dpt tue ala-ala nujum pak belalang r. tp nie btul punya dr org yg pakar. ( bukan aku, org lain, aku just tulis je dlm blog nie.)

Aku dpt ilmu drpd Wanita Hari Ini. aku bukan lembut ye tgk rancangan nie tp dh xde pilihan dh but still ilmu yg aku dpt bleh tahan gak. Apa?? Korang tgk tp xde pun psl benda nie? nie mesti tgk tilam dan bantal je nie.

Kt mne aku td? oh, tafsir mimpi. Ade beberapa yg aku tau contohnya utk sume org klau korang naik tempat tinggi tp x terjatuh dr tempat tue maknanya korang nk mendpt stu kejayaan cm kahwin ke, menang loteri ke, menang bet bola ke. tp klau ade pria2 kte nie mimpi jatuh dr tempat tinggi, maknanya korang kne kacau ngan saka keturunan bkn sucker. tue lain!!

utk awek2 lak, klau korang mimpi nk beranak ke nk menyusukan anak ke maksudnye korang kne kacau dengan saka gak. lg skali bkn sucker. tp klau balak mimpi cmtu maknanya korang nk kne tukar jantina x lme lg.
gurau je.

Klau korang asyik mimpi ngeri lps pegi majlis pengebumian. (org je binatang x campur ye), maknanye korang kne badi mayat. jd ble jumpa ustaz utk mintak berubat. jgn jumpa bomoh salah di sisi agama islam.

Ade memacam lg mimpi yg die ckp tp tue je ygaku dgr coz aku ngah online tyme tue. ok r, aku nk rehat, nk tgk aku mimpi ape. KROIH!!!!!!!!!!

Comments

Popular posts from this blog