2024 Please be nice
SMAP XV: Closure Read it now at Tapas
SMAP 15th Anniversary A look back of my proudest work
Chronicle: Earth Union is back !!
Celoteh 'O first episode

DAY ONE........

ha ha, hari nie nk citer psl uniten lg.. citer psl apa ye? a.... a.... ha.. aku nk citer psl day one aku kt klas aku.

     Untuk tahun nie dan tahun depan, aku akan belajar di stu bangunan je iaitu kt Bangunan Institut Kajian Liberal a.k.a. IKaL. Bangunan yg. ada enam tingkat nie akan menjadi klas aku. klau korang nk jumpa aku, korang bleh pegi kt tingkat tiga. Aku ada kt stu. tp, jgn datang mlm2, aku ada sampai pukul enam je.

   Bangunan IKaL nie dekat je ngan perpustakaan jd, kitorang amat digalakkan utk ke sne slps habis klas. tp, malang skali pilihana pelajar2 di sini tetap up10 yg. letaknya kt luar uniten utk. membeli makanan. termasuk aku r tue.

   Klas aku kali nie sme je cm dulu, ada 30 org. bermcm2 ragam dan bangsa. tp, bezanya kitorang DIPAKSA utk. duduk mix or campur sesame jantina (he..he..he.. gelak nakal). aku yg. merupakan seorang pelajar sekolah agama merasa risau kerana bimbang iman akan tergugat, (poyo je nie.)

   Apa yg. kitorang blajar? utk. trimester pertama nie, kitorang blajar subjek utk persediaan toefl dan sat yg. aku akan citer nanti. skarang nie aku blajar subjek fizik yg. aku dh sangkut kt principle of uncertainty dan calculus yg. aku sedang slowly flashback kt aku nyer add math. Besok x tau r apa jd.....

    ok r, aku nk cari lg. maklumat psl principle of uncertainty dlm. internet nie, lain kali aku citer lg. psl kt uniten nie....chiaoo!!!

* mlm german nk belasah spain.
*mula nk belajar baca ny times.

Comments

Popular posts from this blog